mycloud logoask4it logobooking logo 2labapps logo 3
erasmus transpalumni logo egramdep 
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 24210 74771
  • 24210 74776
  • 28ης Οκτωβρίου 78, Βόλος, ΤΚ 38333
Κατηγορία: 6ο Εξάμηνο

Περιγραφή

Διάρκεια: 3 ώρες για 13 εβδομάδες [ECTS: 6]

Περίγραμμα του μαθήματος

Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές αρχές και θεωρίες, τα εργαλεία και τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του σύγχρονου επιχειρηματι-κού περιβάλλοντος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις σχέσεις του Mάρκετινγκ με τις υπό-λοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Tα βασικά θέματα που εξετάζονται στο πλαίσιο του μαθήματος είναι:

  1. η ιδεολογία του Μάρκετινγκ
  2. το μίγμα του Μάρκετινγκ
  3. το περιβάλλον του Μάρκετινγκ
  4. η σχέση, η συμβολή και η θέση του Μάρκετινγκ μέσα στην ευρύτερη κοινωνία
  5. η συμπεριφορά του καταναλωτή
  6. η έρευνα Μάρκετινγκ
  7. η τμηματοποίηση της αγοράς
  8. η διαχείριση καθώς και η ανάπτυξη και διοίκηση νέων προϊόντων
  9. οι πολιτικές τιμολόγησης
  10. η διανομή προϊόντων
  11. οι δίαυλοι του Μάρκετινγκ
  12. η προώθηση και προβολή προϊόντων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:

  • Εκτιμούν τις βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ και τη συνεισφο-ρά του τμήματος μάρκετινγκ στην οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης.
  • Κατηγοριοποιούν τους καταναλωτές σε επιμέρους ομάδες βάσει συγκεκριμένων μεθόδων τμηματοποίησης.
  • Αναπτύσσουν τις κατάλληλες στρατηγικές τοποθέτησης και διαφοροποίη-σης προϊόντων‐υπηρεσιών.
  • Σχεδιάζουν αποτελεσματικά το μείγμα μάρκετινγκ ενός προϊόντος/υπηρεσίας.

Διοικητική Δομή

Τοποθεσία