mycloud logoask4it logobooking logo 2labapps logo 3
erasmus transpalumni logo egramdep 
  • 24210 74771 / 24210 74776
  • Fax: 242107-4772
  • 28ης Οκτωβρίου 78, Βόλος, ΤΚ 38333
Κατηγορία: 6ο Εξάμηνο

Περιγραφή

Διάρκεια: 3 ώρες για 13 εβδομάδες [ECTS: 5]

Περίγραμμα του μαθήματος

Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές αρχές και θεωρίες, τα εργαλεία και τη φιλοσοφία του Μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ι-διαίτερη έμφαση δίνεται στις σχέσεις του Mάρκετινγκ με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Tα βασικά θέματα που εξετάζονται στο πλαίσιο του μαθήματος είναι:

  • η ιδεολογία του Μάρκετινγκ
  • το μίγμα του Μάρκετινγκ
  • το περιβάλλον του Μάρκετινγκ
  • η σχέση, η συμβολή και η θέση του Μάρκετινγκ μέσα στην ευρύτερη κοινωνία
  • η συμπεριφορά του καταναλωτή
  • η έρευνα Μάρκετινγκ
  • η τμηματοποίηση της αγοράς
  • η διαχείριση καθώς και η ανάπτυξη και διοίκηση νέων προϊόντων
  • οι πολιτικές τιμολόγησης
  • η διανομή προϊόντων
  • οι δίαυλοι του Μάρκετινγκ
  • η προώθηση και προβολή προϊόντων.

Διοικητική Δομή

Τοποθεσία