FAQ Overview

Εργαστηριακός Λογαριασμός » Τι μου προσφέρει;

Τι μου προσφέρει ο Εργαστηριακός Λογαριασμός

Με την απόκτηση εργαστηριακού λογαριασμού ο φοιτητής έχει πρόσβαση στα παρακάτω:

  1. Προσωπικό προφιλ στους Η/Υ των εργαστηρίων του Τμήματος
  2. Προσωπικό χώρο αποθήκευσης 500MB (Drive Z:) και 500MB Προσωπικοί Φάκελοι (Εγγραφα + Downloads + Desktop)
  3. Πρόσβαση στον κοινόχρηστο φάκελο Lab Support με χρήσιμες εφαρμογές
  4. Πρόσβαση σε απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας μέσω της υπηρεσίας remote.econ.uth.gr (εντός Π.Θ. ή από εκτός μέσω VPN )
  5. Πρόσβαση μέσω Web στο φάκελο Lab Support  με χρήση της υπηρεσίας labapps.econ.uth.gr (εντός Π.Θ. ή από εκτός μέσω VPN )
  6. Πρόσβαση στην υπηρεσία mycloud.econ.uth.gr για συνεργατικά εργαλεία και cloud αποθηκευτικό χώρο (512MB) διαθέσιμο απο παντού (web,mobile,desktop)
  7. Δυνατότητα σύνταξης (www.econ.uth.gr/resume/editor) και ανάρτησης βιογραφικού κάτω από τη σελίδα του τμήματος (www.econ.uth.gr/resume/USERNAME)
  8. Πρόσβαση στο σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών Τ.Ο.Ε. (booking.econ.uth.gr). Για περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 03-03-2018 20:30


Εργαστηριακός Λογαριασμός » Απομακρυσμένη Σύνδεση

Πως συνδέομαι στην απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας

Για σύνδεση από windows 7 ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα. Για άλλες εκδόσεις των Windows τα βήματα είναι παρόμοια

Μπορείτε να κατεβάσετε ένα αρχείο με τις παρακάτω ρυθμίσεις από το σύνδεσμο εδώ

  • Αρχικά κάνε σύνδεση με το vpn του πανεπιστημίου (αν δε γνωρίζεις σχετικά ακολούθησε τις οδηγίες που μπορείς να βρεις εδώ ).
  • Για να ανοίξεις την εφαρμογή Σύνδεση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας, κάνε κλικ στο κουμπί Έναρξης. Στο πλαίσιο αναζήτησης, πληκτρολόγησε Σύνδεση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας και έπειτα κάντε κλικ στην επιλογή Σύνδεση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας στη λίστα των αποτελεσμάτων. (Για την αγγλική έκδοση των windows μπορείς να ψάξεις για τη λέξη remote desktop connection ). Αν έχετε κάποιο άλλο λειτουργικό σύστημα (MacOS, Linux) μπορείτε να δείτε σχετικές εφαρμογές εδώ
  • Στο παράθυρο της εφαρμογής κάνε κλικ στο show options (κάτω αριστερά στο παράθυρο, κάτι ανάλογο στα ελληνικά) αν δεν ειναι σε πλήρες μέγεθος  και δίνουμε τα στοιχεία σύνδεσης, δηλαδή:
  1. Υπολογιστής σύνδεσης: remote.econ.uth.gr
  2. όνομα χρήστη: econ\username (όπου username το όνομα χρήστη μας, όχι το mail μας)
  3. Από την καρτέλα Local Resources μπορείς να ορίσεις καποιον τοπικό σου φάκελο ή συσκευή (πχ flash drive) που θα είναι εμφανής και στο απομακρυσμένο σύστημα (έτσι θα μπορέσεις να αντιγράψεις τοπικά κάποιο αρχείο)
  4. Πατάμε το κουμπi Σύνδεση / Connect
  5. Θα συνδεθείτε στο server, αν είναι πρώτη φορά θα δώσετε τον αρχικό κωδικό τον οποίο θα σας ζητηθεί να αλλάξετε σε κάτι δικό σας. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η Δυνατότητα αλλαγής password εξαρτάται από το Λειτουργικό σύστημα και την εφαρμογή που θα χρησιμοποιήσετε. Κάποιες δεν υποστηρίζουν την αλλαγή και απλά δεν θα σας επιτρέψουν την είσοσο. Υποχρεωτικά η πρώτη αλλαγή θα πρέπει να γίνει από τα PC του εργαστηρίου. Για την αλλαγή password χρησιμοποιείστε συνδυασμούς γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων (πχ !@#$) για καλύτερη ασφάλεια.

 

 

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 12-10-2017 12:03


Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιώ για απομακρυσμένη σύνδεση (remote desktop);

Ανάλογα το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε υπάρχουν διαθέσιμες πολλές εφαρμογές για σύνδεση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Windows: Remote Desktop connection / Εφαρμογή "απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας" (συνήθως προεγκατεστημένο)
  • Linux / *nix: Remmina (link)
  • Apple Mac: MS Remote Desktop for Mac (link)

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 02-10-2016 13:16


Απόκτηση Λογισμικού Εργαστηρίου

Που μπορώ να βρω χρήσιμο λογισμικό για τα μαθήματά μου;

Μπορείτε να βρείτε χρήσιμο λογισμικό στην ιστοσελίδα labapps.econ.uth.gr που ειναι προσβάσιμη εντός Π.Θ. και εκτός με χρήση VPN

Η σύνδεση γίνεται με χρήση του εργαστηριακού λογαριασμού σας και εφόσον έχετε ορίσει πρώτα προσωπικό password.

Μπορείτε να βρείτε ένα σύντομο οδηγό που παρουσιάζει τη χρήση της υπηρεσίας στο σύνδεσμο εδώ

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-10-2016 12:31


Ωχ! Μου ζητάει ενεργοποίηση η εφαρμογή που κατέβασα, τώρα?

Κάποιες από τις διαθέσιμες εφαρμογές μπορεί να χρειάζονται να ενεργοποιηθούν πριν τη χρήση τους. Κάθε εφαρμογή έχει την δική της διαδικασίας / μέθοδο ενεργοποίησης. Παρακάτω αναφέρονται οι πιο συνήθεις εφαρμογές και ο τρόπος ενεργοποίησής τους

  • Windows:
    • Εκδόσεις Εργαστηρίου: Για να ενεργοποιήσετε τις εκδόσεις windows του πανεπιστημίου θα πρέπει να έχετε ενεργή τη σύνδεση VPN. Η διαδικασία ενεγοποίησης θα γίνει είτε αυτόματα είτε πατώντας την επιλογή που υπάρχει στο κάτω μέρος του παραθύρου με της ιδιότητες συστήματος. Η ενεργοποίηση θα πρέπει να ανανεώνεται κάθε 6 μήνες.
    • Εκδόσεις ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ: Για το λογισμικό που κατεβάζετε από την υπηρεσία του GRNET Αναφανδόν, το κλειδί του προϊόντος σας δίνετε κατά τη διαδικασία κατεβάσματος αυτού.
  • Office 2016 / 365: Η ενεργοποίηση γίνεται με την εγκατάσταση του αρχείου που κατεβάζουμε από το office 365.
  • Labs Office Volume License: Για να ενεργοποιήσετε τις εκδόσεις office του πανεπιστημίου θα πρέπει να έχετε ενεργή τη σύνδεση VPN ή να είστε εντός του δικτύου Π.Θ.. Η ενεργοποίηση θα γίνει αυτόματα κατα την πρώτη εκτέλεση και θα πρέπει να ανανεώνεται κάθε 6 μήνες.
  • SPSS: Στο φάκελο με τα αρχεία του SPSS δίνεται ο σειριακός αριθμός ο οποίος θα σας ζητηθεί κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 15-02-2018 17:42


Πληροφορίες για το Τμήμα » Ψάχνω για μέλη του

Ψάχνω για Διδάσκοντες και προσωπικό του τμήματος

Μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας με όλα τα μέλη του τμήματος στην ιστοσελίδα του στη διεύθυνση www.econ.uth.gr και πιο συγκεκριμένα κάτω από το μενού Τμήμα --> Μέλη

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-10-2016 12:23


Ψάχνω για τις ώρες που δέχεται φοιτητές

Μπορείτε να βρείτε τις ώρες που το Μέλος ΔΕΠ είναι διαθέσιμο για τους φοιτητές στην ιστοσελίδα του τμήματος ως εξής:

  1. Στη σελίδα του βιογραφικού του μέλους ΔΕΠ και κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο με τα διδασκόμενα μαθήματα του στο κάτω μέρος της σελίδας
  2. Στη σελίδα του περιγράμματος του μαθήματος που με ενδιαφέρει κάνοντας κλικ στο όνομα του διδάσκοντα που φαίνεται.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 17-06-2017 11:37


Πληροφορίες για το Τμήμα » Ψάχνω για μαθήματα

Ψάχνω πληροφορίες για τα μαθήματα του προπτυχιακού

Μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας με όλα τα μέλη του τμήματος στην ιστοσελίδα του στη διεύθυνση www.econ.uth.gr και πιο συγκεκριμένα κάτω από το μενού Σπουδές --> Προπτυχιακό --> Περιγραφή μαθημάτων

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-10-2016 12:25


Ψάχνω πληροφορίες για μεταπτυχιακές σπουδές

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τα προσφερόμενα μεταπτυχιακά προγράμματα στη σελίδα postgrad.econ.uth.gr

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 02-10-2016 13:04


Εργαστηριακός Λογαριασμός » Σύνδεση σε Η/Υ

Πως συνδέομαι στους Η/Υ των εργαστηρίων;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε υπηρεσία θα πρέπει πρώτα να έχετε συνδεθεί και αλλάξει τον προεπιλεγμένο κωδικό του λογαριασμού σας!

 Τρόποι σύνδεσης (ισχύει για όλα τα εργαστήρια του Προπτυχιακού)

  1. Με τον εργαστηριακό λογαριασμό του χρήστη στον τομέα
    • όνομα χρήστη: econ\USERNAME
    • password: τον κωδικό του - στην πρώτη χρήση υπάρχει προκαθορισμένο password και το αλλάζετε. Ζητήστε να σας γνωστοποιηθεί το προκαθορισμένο password
  2. Με τον τοπικό λογαριασμό user
    • όνομα χρήστη: ΟΝΟΜΑ_PC\user Ή .\user (θα βρει αυτόματα το όνομά του το PC)
    • password: ΚΕΝΟ, απλά πατήστε Enter
  3. Με τον εργαστηριακό λογαριασμό μέσω RDP (χρήση VPN εκτός Π.Θ.) (σχετικό άρθρο εδώ)
    • απομακρυσμένος υπολογιστής: remote.econ.uth.gr
    • ισχύει ό,τι και για την περίπτωση (1)

Στην περίπτωση (1) θα φορτωθούν το προσωπικό του profile και χώρος (Drive Z:) καθώς και ο Support Folder (W:).

Στην περίπτωση (2) δεν θα φορτωθεί τίποτα προσωπικό του χρήστη. Προτείνεται είτε για "quick login" είτε για προβληματικές (πχ με δικτυακό πρόβλημα) περιπτώσεις χρήσης.

Στην περίπτωση (3) ισχύουν τα της (1)

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 09-10-2017 09:47


Ξέχασα τον κωδικό μου!!! Τώρα;

Αν ξεχάσατε τον κωδικού του ιδρυματικού λογαριασμού σας τότε για να τον αλλάξετε ακολουθήστε τις οδηγίες εδώ.

Για να αλλάξετε τον κωδικό του εργαστηριακού λογαριασμού σας θα πρέπει να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες

  1. Από συσκευή εκτός Π.Θ. θα πρέπει να έχουμε ενεργό το VPN για να έχουμε πρόσβαση στην υπηρεσία.
  2. Πηγαίνουμε στην ιστοσελίδα του τμήματος και στη φόρμα σύνδεσης χρήστη που υπάρχει κάνουμε κλικ στο σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;" ώστε να μεταφερθούμε στην υπηρεσία ανάκτησης / αλλαγής κωδικού (Self Service Password Change - SSPC)
  3. Στη φόρμα δίνουμε το username που έχουμε και κάνουμε κλικ στο κουμπί "Αποστολή"
  4. Το σύστημα για λόγους ταυτοποίησης θα μας στείλει ένα mail στο λογαριασμό email που αντιστοιχεί στο χρήστη μας (συνήθως username@uth.gr, όπου username αυτό που δώσαμε στο προηγούμενο βήμα). Στο mail αυτό περιλαμβάνεται σύνδεσμος για το τελικό στάδιο αλλαγής του κωδικού μας.
  5. Στη φόρμα που μας οδηγεί ο σύνδεσμος του mail δίνουμε δύο (2) φορές το νέο password που θέλουμε και ολοκληρώνουμε τη διαδικασία κάνοντας κλικ στο κουμπί υποβολής. Θα λάβουμε email για την ολοκλήρωση της αλλαγής κωδικού.

Αν θυμόμαστε τον κωδικό μας και απλά θέλουμε να τον αλλαξουμε τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με σύνδεση στους Η/Υ των εργαστηρίων, πατώντας Control+Alt+Del και επιλέγοντας την αλλαγή κωδικού
  2. Με σύνδεση στην απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας, πατώντας Control+Alt+Del ή Control+Alt+End (ανάλογα το σύστημά σας) και επιλέγοντας την αλλαγή κωδικού.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 29-12-2017 10:29


Σύνδεση για εκτέλεση εφαρμογών της E-NET

Τα παρακάτω βήματα περιγράφουν τη διαδικασία σύνδεσης με χρήση Η/Υ από τα εργαστήρια του τμήματος.

  1. Ανάβω τον Η/Υ
  2. Όταν δούμε στην οθόνη την προτροπή να πατήσουμε CONTROL+ALT+DEL πατάμε τον συνδυασμό πλήκτρων
  3. Εμφανίζεται η φόρμα σύνδεσης που θα πρέπει να δώσουμε στοιχεία σύνδεσης.
    1. Αν δεν υπάρχει κάποιο λειτουργικό πρόβλημα τότε συνδεόμαστε με το username / λογαριασμό μας
      • Όνομα χρήστη: econ\username
      • Κωδικός: αυτό που έχουμε ορίσει
    2. Αν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με το λογαριασμό μας ή είμαστε σε αναμονή απόκτησης αυτού τότε συνδεόμαστε με τον τοπικό χρήστη δίνοντας
      1. Ονομα χρήστη: .\user
      2. Κωδικός: Κενό (απλά πατάμε enter)
  4. Κάνουμε κλικ το εικονίδιο συντόμευσης στην επιφάνεια εργασίας με όνομα E-NET Λογιστική Διαχείριση και η εφαρμογή θα ξεκινήσει σε λίγο.
    • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εικονίδιο συντόμευσης τότε μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ή να εκτελέσουμε την εφαρμογή από το φάκελο c:\users\public\documents\LD\sx.exe

Στην περίπτωση που υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα σύνδεσης στην εφαρμογή με τα παραπάνω βήματα μπορούμε εφόσον συνδεθούμε με τοπικό λογαριασμό (περίπτωση 3.2 παραπάνω) να ακολουθήσουμε τα παρακάτω βήματα:

  1. Φορτώνουμε την εφαρμογή Virtualbox είτε από το εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας είτε από τις εφαρμογές πατώντας το κουμπί των windows
  2. Όταν ανοίξει επιλέγουμε το win7enet στη λίστα αριστερά και στη συνέχεια
    • Ή κάνουμε κλικ στο κουμπί "Ξεκίνημα" του μενού
    • Ή κάνουμε δεξί κλικ πάνω στο win7enet και επιλέγουμε "Ξεκίνημα"
  3. Σε λίγο θα ξεκινήσει ένα παράθυρο που εκτελεί windows και μπορούμε να τρέξουμε την εφαρμογή από εκεί

Αν συνδέεστε από το σπίτι σας ή το laptop σας τότε μπορείτε απλά να διαβάσετε τα βήματα παρακάτω τα οποία θα εφαρμόσετε αφού ακολουθήσετε τη διαδικασία σύνδεσης στο remote desktop που περιγράφεται εδώ

  1. Μεταβαίνουμε στο Desktop / Επιφάνεια εργασίας με κλικ στο κατάλληλο Πλακίδιο / Tile
  2. Εκτελούμε με διπλό κλικ στο εικονίδιο της επιφάνειας εργασίας την εφαρμογή Ε-ΝΕΤ που μας ενδιαφέρει

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 14-11-2016 23:19


Γράφτηκε κατά λάθος / Σβήστηκε ένα αρχείο / φάκελος. Πως το επαναφέρω τώρα;

Η συγκεκριμένη λειτουργία αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα περιεχόμενα του φακέλου "Τα έγγραφα μου"/"My Documents" και του προσωπικού αποθηκευτικού χώρου (Z:)

Η χρήση της λειτουργίας μπορεί να γίνει είτε με σύνδεση σε Η/Υ του εργαστηρίου είτε μέσω της υπηρεσίας απομακρυσμένη επιφάνειας εργασίας

Για τα περιεχόμενα των φακέλων / χώρων που αναφέρθηκαν στην αρχή του άρθρου λαμβάνονται αντίγραφα από το σύστημα τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) δυο φορές την ημέρα, στις 7:00 το πρωι και στις 12:00 το μεσημέρι). Τα αντίγραφα που είναι διαθέσιμα πάνε όσο πίσω χρονικά όσο επιτρέπει ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος. Στην περίπτωση εξαντλήσεως αυτού τα νέα αντίγραφα αντικαθιστούν τα πιο παλιά που υπάρχουν.

Για να επαναφέρουμε / έχουμε πρόσβαση στα διαθέσιμα παλιά αντίγραφα ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κάνουμε δεξί κλικ στο φάκελο / αρχείο που θέλουμε να επαναφέρουμε
  2. Επιλέγουμε το Properties / ιδιότητες
  3. Στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέγουμε την καρτέλα Previous Versions / Προηγουμενες Εκδόσεις
  4. Στην καρτέλα αυτή θα εμφανιστούν (ίσως χρειαστεί να περιμένουμε λίγο κατά την αναζήτηση) όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις του αρχείου/φακέλου που επιλέξαμε αρχικά στο (1). Για κάθε διαθέσιμη έκδοση υπαρχει και η ημερομηνία και ώρα που αυτό λήφθηκε.
  5. Επιλέγουμε την έκδοση του αντιγράφου που μας ενδιαφέρει
  6. Στη συνέχεια υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
    1. Να δούμε τα περιεχόμενα της επιλεγμένης έκδοσης κάνοντας κλικ στο κουμπί Open. Θα ανοίξει παράθυρο από το οποίο μπορούμε να αντιγράψουμε όποιο αρχείο / φάκελο μας ενδιαφέρει
    2. Να αντιγράψουμε τα περιεχόμενα του αντιγράφου σε ένα δικό μας φάκελο, πχ σε ένα νέο φάκελο στο Z: , κάνοντας κλικ στο κουμπί Copy... Θα υπάρξει προτροπή για να επιλέξουμε που θα γίνει αντιγραφή. Στη συνέχεια μπορούμε να πλοηγηθούμε στο φάκελο αυτό και να διαχειριστούμε τα περιεχόμενα τους.

Με την παραπάνω διαδικασία μπορούμε να επαναφέρουμε ένα αρχείο / φάκελο ή την κατάσταση στην οποία αυτό βρισκόταν στο παρελθόν.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 23-12-2017 19:13


Υπηρεσία mycloud.econ.uth.gr » Εγκατάσταση clients για Dektop/Mobile

Εγκατάσταση Desktop client του mycloud.econ.uth.gr

Για την εγκατάσταση της τοπικής εφαρμογής για το mycloud αυτά που χρειάζεται είναι:

  1. Το κατεβάζουμε από εδώ (για συστήματα windows) ή για άλλα λειτουργικά συστήματα κάνοντας login στο mycloud.econ.uth.gr, στο μενού του λογαριασμού μας (πάνω δεξιά), επιλέγουμε το "Προσωπικά" και επιλέγουμε.
  2. Εκτελούμε το αρχείο για εγκατάσταση και επιλέγουμε Επόμενο / Next σε κάθε βήμα.
  3. Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση θα τρέξει μόνο του και θα μας ζητήσει Server Address, δίνουμε το https://mycloud.econ.uth.gr
  4. Στη συνέχεια δίνουμε το όνομα χρήστη του εργαστηριακού λογαριασμού μας και τον κωδικό που έχουμε ορίσει.
  5. Στο επόμενο βήμα πατάμε το Connect κάτω δεξιά
  6. Η εγκατάσταση έχει ολοκληρωθεί, μπορούμε να πατήσουμε το Finish

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 29-08-2019 15:27


Εγκατάσταση εφαρμογής android client του mycloud.econ.uth.gr

Το λογισμικό nextcloud στο οποίο βασίζεται η υπηρεσία mycloud.econ.uth.gr παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης στα αρχεία μας μέσω κατάλληλης εφαρμογής για κινητή συσκευή. Στη συνεχειά θα βρείτε οδηγίες για την εγκατάσταση της εφαρμογής σε κινητή συσκευή android

  • Εγκατάσταση με χρήση του Google Play

Μπορείτε να εγκαταστήσετε την εφαρμογή από το Google Play αναζητώντας την λέξη nextcloud. Επιλέγοντας την θα εγκατασταθεί στην κινητή συσκευή σας και θα είναι διαθέσιμη στις εφαρμογές σας. Η εγκατάσταση μέσω Google Play δεν έχει κάποια χρέωση μέχρι αυτή τη στιγμή

  • Εγκατάσταση με χρήση του F-Droid

Η εφαρμογή F-Droid είναι ένα αποθετήριο open source εφαρμογών οι οποίες είναι δωρεάν διαθέσιμες χωρίς κόστος σε αντίθεση με ορισμένες περιπτώσεις όπου οι ίδιες εφαρμογές στο Google Play θα απαιτούν κόστος για την απόκτησή της.

Για την εγκατάσταση του F-Droid πηγαίνουμε στη σελίδα του στο σύνδεσμο εδώ από τον browser του κινητού μας και κατεβάζουμε το πακέτο εγκατάστασής του. Μετά την εγκατάστασή του θα βρείτε το εικονίδιο του στη λίστα εφαρμογών σας.

Μέσω αυτού μπορείτε να ψάξετε κάποια εφαρμογή, στην περίπτωσή μας το nextcloud, και να το εγκαταστήσετε δωρεάν. Επιπλέον μας ενημερώνει για τις ήδη εγκατεστημένες εφαρμογές καθώς και ποιες από αυτές έχουν διαθέσιμη ενημέρωση (update)

Όποιο τρόπο και αν επιλέξατε για την εγκατάσταση του client στο τέλος θα βρείτε το εικονίδιο του στη λίστα των εφαρμογών σας. Μπορείτε να δείτε μια περιγραφή της λειτουργίας της στον επίσημο σύνδεσμο εδώ

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-11-2016 10:30


Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου

Σχετικά με το VPN / Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 02-10-2016 13:33


Σχετικά με το eclass.uth.gr

Μπορείτε να κάνετε ερωτήματα σχετικά με την υπηρεσία eclass.uth.gr στα παρακάτω στοιχεία:

+30 24210 06329; +30 24210 06324
+30 24210 06345; +30 24210 74851
 eclasshelp <at> uth.gr

Τα παραπάνω στοιχεία αναφέρονται και στην ιστοσελίδα τους εδώ

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 02-10-2016 13:35


Υπηρεσία mycloud.econ.uth.gr » Προσθήκη εξωτερικών αποθηκευτικών χώρων

Πως μπορώ να προσθέσω το home folder / Drive Z: του εργαστηριακού μου λογαριασμού;

Για να προσθέσουμε το προσωπικό χώρο του εργαστηριακού μας λογαριασμού (Drive Z:) στο mycloud ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα

  1. Συνδεόμαστε με τον εργαστηριακό λογαριασμό μας στο mycloud.econ.uth.gr με όνομα χρήστη το username μας και κωδικό το password που έχουμε ορίσει. (Πρέπει να έχουμε συνδεθεί ήδη μια φορά με τον εργαστηριακό λογαριασμό μας και να έχουμε αλλάξει το default password, σχετικά εδώ)
  2. Κάνουμε κλικ στο βελάκι που βρίσκεται πάνω δεξιά και από το αναδυόμενο μενού επιλέγουμε το "Προσωπικά"
  3. Στη σελίδα που φορτώθηκε κάνουμε κλικ στο αριστερό της μέρος στην επιλογή "Εξωτερικό αποθηκευτικό μέσο" ή "External Storage"
  4. Δημιουργούμε μια καταχώρηση δίνοντας
    • Κάνουμε κλικ στο "Προσθήκη αποθηκευτικού χώρου" επιλέγουμε από το μενού το "SMB/CIFS"
    • Το όνομα του φακέλου που θα φαίνοντα τα δεδομένα μας θα λέγετα SMB εκ προεπιλογής. Μπορούμε να το αλλάξουμε σε κάτι πιο αντιπροσωπευτικό, για παράδειγμα μπορούμε να το πούμε homefolder.
    • Φροντίζουμε να είναι επιλεγμένο στη στήλη "Πιστοποίηση" / "Authentication" το "Όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης"
    • Συμπληρώνουμε στα στοιχεία της καταχώρησης δεξιά τις παρακάτω τιμές ώστε να είναι σαν την εικόνα παρακάτω
      • Διακομιστής --> fenix.econ.uth.gr
      • Διαμοιράστε --> homes$
      • Τομέας --> econ
      • Όνομα Χρήστη --> το username μας
      • Κωδικός Πρόσβασης --> ο κωδικός μας

Αν όλα πήγαν καλά και η σύνδεση ήταν επιτυχής θα πρέπει να εμφανιστεί η πράσινη κουκκίδα. Αλλιώς θα είναι κόκκινη οπότε ελέγχουμε τις τιμές που δώσαμε.

Σημαντικό: Αν θέλουμε να μπορούμε να διαμοιράσουμε με άλλους αρχεία από το φάκελο που μόλις προσθέσαμε θα πρέπει να κάνουμε κλικ στο γρανάζει που υπάρχει στα δεξιά και να ενεργοποιήσουμε την επιλογή "Enable Sharing"

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 19-10-2016 09:29


Πως μπορώ να προσθέσω το φάκελο με το Support Folder (Drive W:) ;

Για να προσθέσουμε το φακελο Support Folder (Drive W:) του εργαστηριακού μας λογαριασμού στο mycloud ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα

  1. Συνδεόμαστε με τον εργαστηριακό λογαριασμό μας στο mycloud.econ.uth.gr με όνομα χρήστη το username μας και κωδικό το password που έχουμε ορίσει. (Πρέπει να έχουμε συνδεθεί ήδη μια φορά με τον εργαστηριακό λογαριασμό μας και να έχουμε αλλάξει το default password, σχετικά εδώ)
  2. Κάνουμε κλικ στο βελάκι που βρίσκεται πάνω δεξιά και από το αναδυόμενο μενού επιλέγουμε το "Ρυθμίσεις"
  3. Στη σελίδα που φορτώθηκε κάνουμε κλικ στο αριστερό της μέρος στην επιλογή "Εξωτερική αποθήκευση" ή "External Storage"
  4. Δημιουργούμε μια καταχώρηση δίνοντας
    • Κάνουμε κλικ στο "Προσθήκη αποθηκευτικού χώρου" επιλέγουμε από το μενού το "SMB/CIFS"
    • Το όνομα του φακέλου που θα φαίνοντα τα δεδομένα μας θα λέγετα SMB εκ προεπιλογής. Μπορούμε να το αλλάξουμε σε κάτι πιο αντιπροσωπευτικό, για παράδειγμα μπορούμε να το πούμε homefolder.
    • Φροντίζουμε να είναι επιλεγμένο στη στήλη "Πιστοποίηση" / "Authentication" το "Όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης"
    • Συμπληρώνουμε στα στοιχεία της καταχώρησης δεξιά τις παρακάτω τιμές ώστε να είναι σαν την εικόνα παρακάτω
      • Διακομιστής --> estia01.econ.uth.gr
      • Διαμοιράστε --> lab_support_folder
      • Τομέας --> econ
      • Όνομα Χρήστη --> το username μας
      • Κωδικός Πρόσβασης --> ο κωδικός μας

Αν όλα πήγαν καλά και η σύνδεση ήταν επιτυχής θα πρέπει να εμφανιστεί η πράσινη κουκκίδα. Αλλιώς θα είναι κόκκινη οπότε ελέγχουμε τις τιμές που δώσαμε.

Σημαντικό: Αν θέλουμε να μπορούμε να διαμοιράσουμε με άλλους αρχεία από το φάκελο που μόλις προσθέσαμε θα πρέπει να κάνουμε κλικ στο γρανάζι που υπάρχει στα δεξιά και να ενεργοποιήσουμε την επιλογή "Enable Sharing"

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 09-07-2018 09:40


Πως μπορώ να προσθέσω το χώρο από το DropBox λογαριασμό μου;

Μπορείτε να ακολουθήσετε τις σχετικές οδηγίες εδώ

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 11-10-2016 22:50


Πως μπορώ να προσθέσω το χώρο του Google Drive λογαριασμού μου;

Μπορείτε να δείτε σχετικές οδηγίες στη σελίδα εδώ

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 11-10-2016 22:49


Υπηρεσία Ανάρτησης C.V.

Πως μπορώ να δημιουργήσω το βιογραφικό μου; (CV)

Για τη δημιουργία του βιογραφικού θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον editor που υπάρχει κάτω από το σύνδεσμο https://www.econ.uth.gr/resume/editor

Στον editor αυτό και κάτω από την καρτέλα Edit μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας για κάθε διαθέσιμο section που υπάρχει καθώς και να αφαιρέσετε αυτά που δεν σας ταιριάζουν. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός θέματος που μας αρέσει / ταιριάζει κάτω από την καρτέλα Theme. Οι επιλογές / καταχωρήσεις μας φαίνονται άμεσα στο δεξί μέρος της οθόνης που γίνεται η προεπισκόπηση.

Όταν ολοκληρώσω τις καταχωρήσεις μου μπορώ να τις αποθηκεύσω κάνοντας κλικ στο κουμπί με το "βελάκι προς τα κάτω" που βρίσκεται πάνω αριστερά στην οθόνη. Τα στοιχεία μας θα κατέβουν αποθηκευμένα σε ένα αρχείο με όνομα resume.json.

Αποθηκεύουμε το αρχείο resume.json και σημειώνουμε το όνομα του Theme που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 24-10-2016 18:46


Πως αναρτώ και επιλέγω μορφή για το βιογραφικό (C.V.) που δημιούργησα;

Για να αναρτηθεί το βιογραφικό που έχω δημιουργήσει και αποθηκεύσει στο αρχείο resume.json ακολουθώ τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδέομαι με τον εργαστηριακό λογαριασμό μου στην υπηρεσία https://mycloud.econ.uth.gr
  2. Δημιουργώ ένα φάκελο με όνομα resume
  3. Ανεβάζω στο φάκελο resume το αρχείο resume.json
    • Αν θέλω να επιλέξω το theme που θα εφαρμοστεί τότε μέσα στο φάκελο resume δημιουργώ ένα αρχείο με όνομα theme.txt και με περιεχόμενο το όνομα του theme που θέλω (πχ kendall)
  4. Αν θέλω να δημιουργηθεί και σε μορφή PDF το βιογραφικό τότε μέσα στο φάκελο resume δημιουργώ ένα κενό αρχείο με όνομα pdf.txt (δεν παίζει ρόλο αν έχει περιεχόμενο το αρχείο). ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανάλογα με το theme που έχετε επιλέξει μπορεί να μη φαίνεται καλά σε μορφή pdf.

Στην παρακάτω εικόνα δίνεται ένα παράδειγμα της δομής των φακέλων για τη λειτουργία του μηχανισμού ανάρτησης βιογραφικού.

Κάθε 2 ώρες τα βιογραφικά επανελέγχονται και εφαρμόζονται οι παράμετροι που έχετε επιλέξει (μπορείτε πχ να αλλάξετε το theme)

Το βιογραφικό σας θα είναι αναρτημένο κάτω από το σύνδεσμο

www.econ.uth.gr/resume/username

Η PDF μορφή θα βρίσκεται κάτω από το σύνδεσμο

www.econ.uth.gr/resume/username/username.pdf

 

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 26-10-2016 09:41


Αν θέλω να αναρτήσω και σε άλλες γλώσσες το βιογραφικό (C.V.) μου;

Αν επιθυμώ να αναρτήσω επιπλέον βιογραφικά σε κάποια άλλη γλώσσα ή γενικά για κάποιο άλλο σκοπό υπάρχει η δυνατότητα να ακολουθήσετε τη διαδικασία δημιουργίας βιογραφικού ώς εξής:

  1. Κάτω από το φάκελο resume δημιουργώ ένα φάκελο για κάθε περίπτωση πχ για αγγλικό CV με όνομα en, για ιταλικό με όνομα it κτλ
  2. Σε κάθε φάκελο ακολουθώ τη διαδικασία για δημιουργία βιογραφικού όπως αναφέρεται στο άρθρο εδώ

Παράδειγμα της δομής των φακέλων και αρχείων μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα:

Το βιογραφικό σας πχ για το φακελο en θα είναι αναρτημένο κάτω από το σύνδεσμο

www.econ.uth.gr/resume/username/en

Η PDF μορφή πχ για το φάκελο en θα βρίσκεται κάτω από το σύνδεσμο

www.econ.uth.gr/resume/username/en/username.pdf

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 26-10-2016 09:40


Πως ενημερώνω τα στοιχεία του βιογραφικού μου;

Μπορείτε να επεξεργαστείτε το βιογραφικό σας πηγαίνοντας στη σελίδα του editor στο https://www.econ.uth.gr/resume/editor και αφού κάνετε κλικ στο καρτελάκι JSON (δίπλα από την καρτέλα Theme) να αντικαταστήσετε με απλό copy - paste το κείμενο της οθόνης με τα περιεχόμενα του αρχείου resume.json μας.

Μετά την επικόλληση του περιεχομένου μπορούμε να επιστρέψουμε στην κατάσταση προεπισκόπησης κάνοντας κλικ στο καρτελάκι HTML

Αφού ολοκληρώσουμε τις ενημερώσεις μας τότε σώζουμε ξανά από το κουμπί πάνω αριστερά το βιογραφικό μας στο αρχείο resume.json και αντικαθιστούμε το αντίστοιχο αρχείο στο φάκελο του mycloud.econ.uth.gr.

Τα αρχεία βιογραφικών ενημερώνονται αυτόματα κάθε 2 ώρες

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 26-10-2016 09:44


Υπηρεσία mycloud.econ.uth.gr » Συγχρονισμός των πληροφοριών μου με συσκευές / εφαρμογές

Πως συγχρονίζω τα ημερολόγια και τις επαφές του mycloud.econ.uth.gr με το Thunderbird μου?

Αν θέλετε να συγχρονίζετε τις επαφές και τα ημερολόγια με τον thunderbird τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες παρακάτω οι οποίες βρίσκονται επίσης και στο επίσημο εγχειρίδιο στο σύνδεσμο εδώ

Addressbook

As someone who is new to Nextcloud, New to SoGo Connector, and new to Thunderbird Addressbook... here is what you need in excruciating pithy detail to make this work (for all the other lost souls out there):

    Thunderbird for your OS unless it comes with your OS distribution (Linux)
    Sogo Connector (latest release)
    Lightning (a Thunderbird calendar add-on. At the time (Aug 14), syncing your contacts only works with this add-on installed.)

With an installed Thunderbird mailtool, an installed SoGo Connector, and an installed Lightning add-on:

    Thunderbird Addressbook is in the Thunderbird “Tools” Menu
    In the Thunderbird Addressbook application:
        “File > New > Remote Addressbook” (SoGo Connector added this)
        “Name:” is the name you want to give your Addressbook in the Thunderbird addressbook bar area
        “URL:” is found in your Nextcloud Contacts area, that little Gear symbol

../_images/contact_thunderbird-Symbol_Gear.jpg

in the -bottom left- of the Contacts View (same symbol as found in the -top right- in the Calendar view). Then look for a little impeller symbol
../_images/contact_thunderbird-Symbol_Impeller.jpg

which will display the URL you need for your installation to work.
../_images/contact_thunderbird-URL_config.jpg

Once installed, synchronize (right click on your newly made remote address book and select “Synchronize”). You’ll see your address book populate from Nextcloud! Don’t click “read only” above unless you don’t want to modify your Nextcloud server addressbook, like it contains a listing of corporate contacts and is shared with lots of people, and you don’t want a new user dragging it somewhere unintended.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-11-2016 11:25


Θέλω να συγχρονίσω το ημερολόγιο και τις επαφές μου με το iPhone / iPad μου

Για συγχρονισμό των επαφών και ημερολογίου με τις IOS συσκευές σας μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες παρακάτω οι οποίες είναι διαθέσιμες και στο σύνδεσμο εδώ

iOS - Synchronize iPhone/iPad
Calendar

    Open the settings application.
    Select Mail, Contacts, Calendars.
    Select Add Account.
    Select Other as account type.
    Select Add CalDAV account.
    For server, type example.com/remote.php/dav/principals/users/USERNAME/
    Enter your user name and password.
    Select Next.
    If your server does not support SSL, a warning will be displayed. Select Continue.
    If the iPhone is unable to verify the account information perform the following steps:
        Select OK.
        Select advanced settings.
        If your server does not support SSL, make sure Use SSL is set to OFF.
        Change port to 80.
        Go back to account information and hit Save.

Your calendar will now be visible in the Calendar application
Address book

    Open the settings application.
    Select Mail, Contacts, Calendars.
    Select Add Account.
    Select Other as account type.
    Select Add CardDAV account.
    For server, type example.com/remote.php/dav/principals/users/USERNAME/
    Enter your user name and password.
    Select Next.
    If your server does not support SSL, a warning will be displayed. Select Continue.
    If the iPhone is unable to verify the account information perform the following:
        Select OK.
        Select advanced settings.
        If your server does not support SSL, make sure Use SSL is set to OFF.
        Change port to 80.
        Go back to account information and hit Save.

Now should now find your contacts in the address book of your iPhone. If it’s still not working, have a look at the Troubleshooting and Troubleshooting Contacts & Calendar guides.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-11-2016 11:14


Πως μπορώ να συγχρονίσω ημερολόγια, επαφές και εργασίες με το κινητή μου συσκευή android;

Για να συγχρονίσουμε τα ημερολόγια (calendars), επαφές (contacts) και εργασίες (tasks) που έχουμε δημιουργήσει στο mycloud.econ.uth.gr θα πρέπει να εγκαταστήσουμε απαραίτητα τις παρακάτω εφαρμογές στην android συσκευή μας. Οι εφαρμογές διατίθενται στο Google Play για εγκατάσταση. Ωστόσο κάποιες μπορεί να έχουν κάποιο κόστος, επομένως συστήνεται πρώτερα η εγκατάσταση της εφαρμογής F-Droid για τη δωρεάν εγκατάστασή τους.

  • Εγκατάσταση του F-Droid

Η εφαρμογή F-Droid είναι ένα αποθετήριο open source εφαρμογών οι οποίες είναι δωρεάν διαθέσιμες χωρίς κόστος σε αντίθεση με ορισμένες περιπτώσεις όπου οι ίδιες εφαρμογές στο Google Play θα απαιτούν κόστος για την απόκτησή της.

Για την εγκατάσταση του F-Droid πηγαίνουμε στη σελίδα του στο σύνδεσμο εδώ από τον browser του κινητού μας και κατεβάζουμε το πακέτο εγκατάστασής του. Μετά την εγκατάστασή του θα βρείτε το εικονίδιο του στη λίστα εφαρμογών σας.

Μέσω αυτού μπορείτε να ψάξετε κάποια εφαρμογή, στην περίπτωσή μας το nextcloud, και να το εγκαταστήσετε δωρεάν. Επιπλέον μας ενημερώνει για τις ήδη εγκατεστημένες εφαρμογές καθώς και ποιες από αυτές έχουν διαθέσιμη ενημέρωση (update)

Εγκατάσταση εφαρμογών

Θα χρειαστεί να εγκαταστήσουμε (είτε από το Google Play είτε από το F-Droid) με την παρακάτω σειρά τις εφαρμογές:

  1. OpenTasks
  2. Davdroid

Μετά την εγκατάσταση θα ανοίξουμε την εφαρμογή DavDroid και προχωρούμε στην προσθήκη λογαριασμού κάνοντας κλικ στο κουμπί + κάτω δεξιά. Στην επιλογή για τη μέθοδο δημιουργίας του λογαριασμού επιλέγουμε τη 2η για δημιουργία με χρήση URL και όνομαχρήστη (Login with UTL and username). Στα ζητούμενα πεδία δίνουμε:

  • Base URL : https://mycloud.econ.uth.gr
  • Username : Το όνομα χρήστη του λογαριασμού μας στο mycloud
  • Password : Τον κωδικό του εργαστηριακού μας λογαριασμού

Τέλος επιλέγουμε το κουμπί Login κάτω δεξιά στην οθόνη μας ώστε να να εντοπιστούν οι ρυθμίσεις. Στην επόμενη οθόνη θα δημιουργηθεί ο λογαριασμός μας στο DAVDroid. Φροντίζουμε να έχουμε σαν όνομα του account το email μας και στην επιλογή Contact group method την τιμή groups are per-contact categories . Τέλος κάνουμε κλικ στο κουμπί Create Account.

Θα επιστρέψουμε στην κεντρική οθόνη του DAVdroid όπου θα υπάρχει ένα πλήκτρο με το όνομα του λογαριασμού μας. Επιλέγοντάς το βλέπουμε τις διαθέσιμες επαφές και ημερολόγια (είτε που φτιάξαμε εμείς είτε που μας έχουν κάνει διαθέσιμα / διαμοιράσει) και να επιλέξουμε ποια μας ενδιαφέρουν.

Οι εργασίες που έχουμε ρυθμίσει στο mycloud θα εμφανιστούν στην εφαρμογή Tasks που υπάρχει στις διαθέσιμες εφαρμογές μας.

Τα στοιχεία που συγχρονίζονται θα εμφανίζονται στο ημερολόγιο και στις επαφές της κινητής συσκευής μας ανάλογα τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει στις ιδιότητες της κάθε εφαρμογής.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα συναφές βίντεο ρύθμισης του DAVDroid στο σύνδεσμο εδώ.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 01-11-2016 18:59


Πως συγχρονίζω τα ημερολόγια του mycloud μου με τα ημερολόγια στο webmail

Για να εμφανιστεί ένα ημερολόγιο που έχω δημιουργήσει στο mycloud.econ.uth.gr στην εφαρμογή ημερολογίων του webmail ακολουθώ τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδέομαι στο webmail με τον ιδρυματικό λογαριασμό μου
  2. Πηγαίνω στην εφαρμογή ημερολογίου (Calendar) από το οριζόντιο μενού που έχει
  3. Μόλις φορτώσει, στο αριστερό μενού της και προς το κάτω μέρος υπάρχει η επιλογή "Απομακρυσμένα ημερολόγια"
  4. Κάνω κλικ στο εικονίδιο με το + που υπάρχει ακριβώς δίπλα ώστε να προσθέσω το απομακρυσμένο ημερολόγιο που θέλω από το mycloud.econ.uth.gr
  5. Στα στοιχεία που μας ζητάει συμπληρώνουμε τις σχετικές πληροφορίες και τα πιο σημαντικά πεδία είναι τα παρακάτω:
    • Ηλεκτρονική Διεύθυνση: ο σύνδεσμος / URL του ημερολογίου του mycloud που θέλουμε να προσθέσουμε (μπορούμε να το βρούμε πατώντας στο mycloud το εικονίδιο με τις "..." δίπλα από το ημερολόγιο που θέλουμε και διαλέγοντας την επιλογή "Σύνδεσμος")
    • Η χρήση λογαριασμού σύνδεσης δεν απαιτείται αν το ημερολόγιο είναι δημόσιο (πχ αναγράφει στο σύνδεσμο τις λέξεις όπως public calendars)
      • Όνομα Χρήστη: το όνομα χρήστη του λογαριασμού μας στο mycloud.econ.uth.gr
      • Κωδικός: Ο κωδικός που χρησιμοποιούμε για την πρόσβασή μας στο mycloud.econ.uth.gr
  6. Κάνουμε κλικ στο κουμπί subscribe για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.

Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία για κάθε ημερολόγιο που θέλουμε να συγχρονίσουμε. Τα στοιχεία του ημερολογίου θα εμφανιστούν στην οθόνη μας.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 08-01-2018 11:21


Σύστημα Κράτησης/Διαχείρισης Αιθουσών

Εμπλεκόμενοι χρήστες στο Σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών

Οι εμπλεκόμενοι χρήστες στο Σύστημα Κρατήσεων Αιθουσών είναι οι παρακάτω ανα ρόλο:

Ρόλος Αιτούμενου Κράτησης

Δυνατότητα κράτησης με χρήση των λογαριασμών των εργαστηρίων έχουν οι παρακάτω:

  1. Γραμματείες
  2. Ε.Τ.Ε.Π.
  3. Ε.ΔΙ.Π.
  4. Μέλη ΔΕΠ

Ρόλος Επόπτη Αίθουσας

Σε κάθε αίθουσα έχει οριστεί το email του επόπτη της ο οποίος ενημερώνεται για κάθε ενέργεια που σχετίζεται με αυτή.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 05-10-2017 13:05


Πως δημιουργώ μια καταχώρηση κράτησης;

Για να κάνουμε κράτηση αίθουσας θα πρέπει να συνδεθούμε στο σύστημα με τον εργαστηριακό μας λογαριασμό από το κουμπί πάνω δεξιά στην οθόνη (Εισαγωγή (Login)). Μετά την επιτυχής μας σύνδεση θα αναγράφεται το username μας πάνω από το κουμπί σύνδεσης ("Είστε ο USERNAME")

Στη συνέχεια επιλέγουμε την περιοχή και την αίθουσα που μας ενδιαφέρει να κάνουμε κράτηση (πάνω αριστερά στη σελίδα) . Θα εμφανιστεί το τρέχων πρόγραμμα κράτησης/διαθεσιμότητας της επιλογής μας. Για να κλείσουμε την αίθουσα κάνουμε κλικ στην επιθμητή μέρα. Θα μεταβούμε στη φόρμα κράτησης ώστε να συμπληρώσουμε τα απαραίτητα στοιχεία.

  • Σύντομα περιγραφή
  • Πλήρης περιγραφή
  • Ημερομηνίες και ώρες έναρξης και λήξης κράτησης
  • Τοποθεσία και αίθουσα (θα είναι προσυμπληρωμένα αν είχαμε ήδη επιλέξει πιο πριν, ωστόσο μπορούμε να το αλλάξουμε σε αυτό που θέλουμε)
  • Τύπος Κράτησης: Επιλέγουμε τον τύπο που αντιπροσωπεύει καλύτερη τη χρήση που σκοπεύουμε να κάνουμε
  • Confirmation status: Αν το γεγονός που γίνεται η κράτηση είναι επιβεβαιωμένο ή όχι
  • Χρέωση laptop γραμματείας: Αν θα χρειαστούμε το laptop της γραμματείας ή όχι
  • Τύπος επανάληψης: Αν είναι κάτι που θα επαναληφθεί (πχ ένα μάθημα) μπορούμε να ορίσουμε το ρυθμό επανάληψης και λοιπά στοιχεία αναλόγως καθώς και το πότε ολοκληρώνεται η επανάληψη.
  • Skip Past Conflicts: Εφόσον το επιλέξουμε αν έχουμε ορίσει κάποια επανάληψη και υπάρχει πρόβλημα σε κάποια από αυτές τότε η κράτηση θα γίνει για όλες τις άλλες και η μέρα με το πρόβλημα θα παρακαμφεί

 Εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις μερομηνίες κράτησης που δώσαμε δίπλα από κουμπί αποθήκευσης θα πρέπει να εμφανίζονται δύο (2) πράσινα τσεκ. Για να ολοκληρώσουμε την κράτηση κάνουμε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση".

Με την ολοκλήρωση της κράτησης θα λάβουμε σχετικό email καθώς επίσης και όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι στην αίθουσα που έχουμε κάνει κράτηση.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 05-10-2017 13:49


Πολιτικές Χρήσης και Απορρήτου

Πολιτική των Cookies στην ΕΕ

Το cookie είναι ένα μικρό τμήμα κειμένου που αποστέλλεται στο πρόγραμμα περιήγησης από έναν ιστότοπο που επισκέπτεστε. Διευκολύνει τον ιστότοπο να απομνημονεύει πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή σας, όπως την προτιμώμενη γλώσσα σας και άλλες ρυθμίσεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να διευκολύνει την επόμενή σας επίσκεψη και να κάνει τον ιστότοπο πιο χρήσιμο για εσάς. Τα cookie παίζουν σημαντικό ρόλο. Χωρίς αυτά, η χρήση του ιστού θα ήταν μια πολύ πιο περίπλοκη εμπειρία.
Χρησιμοποιούμε τα cookie για πολλούς λόγους. Τα χρησιμοποιούμε, για παράδειγμα, για την απομνημόνευση των προτιμήσεών σας όσον αφορά στην ασφαλή αναζήτηση, για να υπολογίσουμε τον αριθμό των επισκεπτών σε μια σελίδα ή για να σας διευκολύνουμε να εγγραφείτε στις υπηρεσίες μας και για να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τη χρήση των cookies μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://www.aboutcookies.org.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 29-05-2018 11:30


Πολιτική απορρήτου & συμμόρφωση GDPR

Πολιτική απορρήτου & συμμόρφωση GDPR

1.0 Προστασία προσωπικών δεδομένων και προστασία δεδομένων

  • Τα δεδομένα πρέπει να συλλέγονται και να επεξεργάζονται μόνο όταν είναι απολύτως αναγκαία.
  • Με την επιφύλαξη ειδικών προβλέψεων της Παρούσας Πολιτικής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα καμία προσωπική πληροφορία δεν αποτελεί αντικείμενο ενοικίασης, πώλησης, δημόσιας ανάρτησης ή κοινοποίησης σε άλλες εταιρείες, οργανισμούς ή ιστοσελίδες.
  • Αντιτιθέμεθα σε οποιοδήποτε τακτική spam

 

2.0 Σχετική νομοθεσία

Παράλληλα με τα εσωτερικά συστήματα πληροφορικής του ιδρύματός μας, ο ιστότοπος αυτός έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συμμορφώνεται με την ακόλουθη εθνική και διεθνή νομοθεσία όσον αφορά την προστασία δεδομένων και την ιδιωτική ζωή των χρηστών:

 

3.0 Προσωπικές πληροφορίες που συλλέγει αυτός ο ιστότοπος και γιατί το συλλέγουμε

Όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα www.econ.uth.gr του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ενδέχεται να συλλέξουμε δεδομένα από εσάς. Ορισμένα από αυτά τα δεδομένα ενδέχεται να είναι προσωπικής φύσης. Αυτά τα δεδομένα μπορεί να περιλαμβάνουν το ιστορικό αναζήτησης, τη διεύθυνση IP, την ανάλυση οθόνης, το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιήσατε, το λειτουργικό σύστημα και τις ρυθμίσεις, τις ώρες πρόσβασης και το URL αναφοράς σας. Αν χρησιμοποιείτε κάποια φορητή συσκευή, ενδέχεται επίσης να συλλέξουμε δεδομένα που να αναγνωρίζουν τη συσκευή, τις ρυθμίσεις και την τοποθεσία σας.

Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του διατηρεί το δικαίωμα να συγκεντρώνει μη προσωπικά στοιχεία αναγνώρισης των χρηστών [τύπος φυλλομετρητή (browser), είδος υπολογιστή, λειτουργικό σύστημα, παρόχους διαδικτύου κτλ] ή/και να παρακολουθεί διευθύνσεις Πρωτοκόλλου Internet (IP Address) χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες (cookies). Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε χρήστη χωρίς να είναι δυνατή η πρόσβαση σε έγγραφα ή αρχεία από τον υπολογιστή του χρήστη. Χρησιμοποιούνται για την διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη κατά τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών ή/και σελίδων της Ιστοσελίδας, καθώς και για στατιστικούς λόγους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιεί η Ιστοσελίδα, παρακαλούνται οι χρήστες να επισκεφθούν τη σελίδα της Πολιτικής Χρήσης των cookies (Cookies Policy).
Αν επιλέξετε να κάνετε εγγραφή σ
ε newsletter της ιστοσελίδας, θα συλλέξουμε τη διεύθυνση email σας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα "Συχνές Ερωτήσεις" ή σε έναν σύνδεσμο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σαν αυτόν, κανένα από τα δεδομένα που παρέχετε δεν θα αποθηκευτεί από αυτόν τον ιστότοπο ή θα μεταβιβαστεί / θα υποβληθεί σε επεξεργασία από οποιονδήποτε εκτελώντα την επεξεργασία. Αντίθετα, τα δεδομένα θα καταχωρηθούν σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα μας σταλούν μέσω του πρωτοκόλλου SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) . Οι διακομιστές SMTP προστατεύονται από TLS (μερικές φορές γνωστό ως SSL), που σημαίνει ότι το περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κρυπτογραφείται χρησιμοποιώντας κρυπτογραφία SHA-2, 256-bit πριν να αποσταλεί μέσω του διαδικτύου.

 

4.0 Σχετικά με τον διακομιστή αυτού του ιστοτόπου

Όλη η επισκεψιμότητα (μεταφορά αρχείων) μεταξύ αυτού του ιστότοπου και του προγράμματος περιήγησής σας είναι κρυπτογραφημένη μέσω πρωτοκόλλου HTTPS.

 

5.0 Αποθήκευση – προστασία των προσωπικών δεδομένων
Τα υπολογιστικά μας συστήματα όπου και αποθηκεύονται τα προσωπικά σας δεδομένα βρίσκονται στην Ελλάδα.

6.0 Χρόνος διατήρησης των προσωπικών Δεδομένων

Ο χρόνος διατήρησης των προσωπικών σας δεδομένων στην περίπτωση που εγγραφείτε σε υπηρεσία αποστολής newsletter του τμήματος είναι μέχρι να μας ενημερώσετε ότι πλέον δεν επιθυμείτε να σας αποστέλλουμε newsletter (αποστολή σχετικού e-mail στο vtzimourtos@uth.gr). Προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην απόκτηση και χρήση του εργαστηριακού λογαριασμού ακολουθούν την πολιτική του εργαστηρίου όπως αυτή αναγράφεται στον εκάστοτε Οδηγό Σπουδών και διατηρούνται επιπλέον μέχρι ενός μηνός από την ορκωμοσία αποφοίτησης του φοιτητή.
Μετά το πέρας του παραπάνω χρονικού διαστήματος τα προσωπικά δεδομένα διαγράφονται.

 

7.0 Παραβιάσεις δεδομένων

Θα αναφέρουμε τυχόν παράνομη παραβίαση δεδομένων αυτού του ιστοτόπου εντός 72 ωρών από την παραβίαση εάν είναι προφανές ότι τα προσωπικά δεδομένα που αποθηκεύονται σε αναγνωρίσιμη μορφή έχουν κλαπεί.

 

8.0 Αλλαγές στην πολιτική απορρήτου μας

Αυτή η πολιτική απορρήτου μπορεί να αλλάζει από καιρό σε καιρό σύμφωνα με τη νομοθεσία ή τις εξελίξεις στον κλάδο. Δεν θα ενημερώσουμε ρητά τους πελάτες μας ή τους χρήστες του ιστότοπου για αυτές τις αλλαγές. Αντ 'αυτού, σας συνιστούμε να ελέγχετε περιστασιακά αυτή τη σελίδα για τυχόν αλλαγές πολιτικής.

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 25-05-2018 11:50


Κανονισμός Λειτουργίας Εργαστηρίου Η/Υ

1. Γενικές οδηγίες

Στο τμήμα λειτουργούν δύο εργαστήρια προσωπικών υπολογιστών. Το Εργαστήριο Ι (παλαιό) διαθέτει 15 προσωπικούς υπολογιστές και διατίθεται για εργαστηριακές ασκήσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, ενώ ταυτόχρονα είναι διαθέσιμο στους φοιτητές για τη χρήση υπηρεσιών Internet (αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και χρήση Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Παράλληλα παρέχονται οι δυνατότητες: εγγραφής CD, εκτύπωσης ηλεκτρονικών εγγράφων καθώς και σάρωση εικόνων για τις ανάγκες εργασιών των φοιτητών. Το Εργαστήριο ΙΙ (νέο) διαθέτει 34 προσωπικούς υπολογιστές και διατίθεται για την υποστήριξη της διδασκαλίας των υποχρεωτικών και κατ' επιλογή μαθημάτων του τμήματος.

Ο εξοπλισμός των Εργαστηρίων έχει σύγχρονες δυνατότητες παραγωγής και επεξεργασίας πολυμέσων. Είναι συνδεδεμένος στο δίκτυο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

2. Δικαίωμα Χρήσης

  • Η χρήση των εργαστηρίων επιτρέπεται μόνο σε άτομα που έχουν σχέση με την ακαδημαϊκή κοινότητα του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών (φοιτητές, καθηγητές, ερευνητές, βοηθητικό διδακτικό προσωπικό, και διοικητικοί υπάλληλοι). Πρόσωπα που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες μπορούν κατ’ εξαίρεση να χρησιμοποιήσουν τα εργαστήρια μόνο μετά από άδεια του υπεύθυνου των Εργαστηρίων.
  • Ο εξοπλισμός των εργαστηρίων δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς ή για οτιδήποτε επιφέρει οικονομικό όφελος στον χρήστη.
  • Η πρόσβαση στους Η/Υ των εργαστηρίων γίνεται με τη χρήση προσωπικού κωδικού (username, password) από τους χρήστες.
  • Οι κωδικοί των φοιτητών διαγράφονται με τη συμπλήρωση ενός (1) μήνα από την ημερομηνία ορκωμοσίας τους. Εάν για κάποιους φοιτητές είναι απαραίτητη η διατήρηση του κωδικού τους αυτό είναι δυνατόν κατόπιν συνεννοήσεως.
  • Τα αναλώσιμα (δισκέτες, CDs) που αφορούν την χρήση του Η/Υ δεν παρέχονται από το εργαστήριο, αλλά επιβαρύνουν τον κάθε φοιτητή.
  • Από το εργαστήριο θα παρέχεται περιορισμένος χώρος μόνιμης φύλαξης δεδομένων και γι' αυτό το λόγο η χρήση δισκετών ή CDs ή memory sticks για την αποθήκευση και μεταφορά των δεδομένων και των αποτελεσμάτων της εργασίας σας θεωρείται επιβεβλημένη. Tα δεδομένα που βρίσκονται στους τοπικούς δίσκους του Η/Υ μπορεί να διαγραφούν χωρίς προειδοποίηση από τον διαχειριστή του δικτύου ή/και κατά λάθος ή/και κακόβουλα από κάποιον άλλον.
  • Η προτεινόμενη μεθοδολογία χρήσης των CDs και των memory sticks είναι η εξής:
    • τα αρχεία που μας ενδιαφέρουν να εργαστούμε τα αντιγράφουμε από το memory stick ή το CD στον δίσκο Ζ: (που ο κάθε χρήστης θα έχει αποκλειστική πρόσβαση)
    • τα χειριζόμαστε όπως επιθυμούμε (μεταβάλλοντας πιθανώς τα περιεχόμενα τους) και τέλος
    • τα αντιγράφουμε πίσω στην δισκέτα ή το memory stick για μόνιμη αποθήκευση (εφόσον τα περιεχόμενα τους έχουν αλλάξει!)
    • η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει την καλύτερη ταχύτητα απόκρισης του Η/Υ.

3. Πρόσβαση στο σύστημα - Κωδικοί πρόσβασης

  • Κάθε χρήστης για την εισαγωγή του στο σύστημα χρησιμοποιεί το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που του εκχωρήθηκε από τον υπεύθυνο των Εργαστηρίων.
  • Το όνομα χρήστη και ο κωδικός είναι αυστηρά προσωπικά και δεν πρέπει να γίνονται γνωστά σε τρίτους. Ο λόγος είναι ότι κάποιος γνωρίζοντάς τα, μπορεί να έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα μας και κυρίως μπορεί να υποκριθεί την ταυτότητα μας για να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στο τοπικό δίκτυο ή στο Internet. Η ζημιά δυστυχώς θα χρεωθεί στο όνομα χρήστη και όχι στο φυσικό πρόσωπο που την προκάλεσε.
  • Οι κωδικοί πρόσβασης δεν πρέπει να είναι απλοί (π.χ. αριθμοί μητρώου ή μικρά ονόματα) γιατί είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι. Όλοι οι χρήστες που διατηρούν απλούς κωδικούς ή έχουν κοινοποιήσει τους κωδικούς και σε άλλα άτομα πρέπει να τους αλλάξουν. Αν δεν γνωρίζουν τον τρόπο να απευθυνθούν στον υπεύθυνο των Εργαστηρίων.
  • Επίσης όσοι χρήστες δεν έχουν προσωπικό όνομα χρήστη και κωδικό θα απευθύνονται στον υπεύθυνο των Εργαστηρίων για να αποκτήσουν.

4. Χρήση υπολογιστών

  • Δεν επιτρέπεται στους χρήστες να εμποδίζουν την χρήση κάποιου PC που χρησιμοποίησαν, θέτοντας κωδικό πρόσβασης (“κλείδωμα” τερματικού).
  • Μετά το πέρας της εργασίας του, κάθε χρήστης πρέπει να τερματίζει τη λειτουργία του υπολογιστή με κανονικό τρόπο (shutdown).
  • Κάθε χρήστης πρέπει να φροντίζει να αφήνει τη θέση εργασίας καθαρή και ελεύθερη από προσωπικά αντικείμενα και χαρτιά.
  • Δεν επιτρέπεται η οποιαδήποτε μετακίνηση του εξοπλισμού σε άλλο σημείο εντός των εργαστηρίων, πολύ δε περισσότερο εκτός των εργαστηρίων.

5. Εγκατάσταση λογισμικού - Αλλαγές ρυθμίσεων υπολογιστών

  • Δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση οποιουδήποτε λογισμικού (εφαρμογών, βοηθητικών προγραμμάτων, παιχνιδιών κτλ.) στους υπολογιστές των εργαστηρίων.
  • Δεν επιτρέπεται η απεγκατάσταση λογισμικού ή η διαγραφή - μετακίνηση αρχείων που υπάρχουν στους υπολογιστές.
  • Επιτρέπεται η οποιαδήποτε αλλαγή ρυθμίσεων στους υπολογιστές συμπεριλαμβανομένων και των αλλαγών στη θέση των εικονιδίων, στα χρώματα της οθόνης και στο υπόβαθρο (background) της επιφάνειας εργασίας, μόνο στο περιβάλλον εργασίας του κωδικού κάθε χρήστη.
  • Μόνο ο διαχειριστής των Εργαστηρίων έχει το δικαίωμα εγκατάστασης ή απεγκατάστασης λογισμικού και αλλαγής ρυθμίσεων, διαγραφής - μετακίνησης αρχείων και σε αυτόν πρέπει να απευθύνονται οι χρήστες αν υπάρχει η ανάγκη.

6. Χρήση Εκτυπωτή

Μετά από απόφαση της Γ.Σ. του Τμήματος ο τρόπος λειτουργίας των εκτυπωτών διαμορφώνεται ως εξής:

  • Οι laser εκτυπωτές χρησιμοποιούνται μόνο για εκτυπώσεις εργασιών των φοιτητών και για εκτυπώσεις πληροφοριών από το διαδίκτυο που έχουν σχέση με το τμήμα (π.χ. πληροφορίες για άλλα παν/μια κτλ.).
  • Δεν επιτρέπεται η χρήση του εκτυπωτή για παραγωγή μεγάλου αριθμού αντιγράφων.
  • Δεν επιτρέπεται η εκτύπωση εγγράφων που δεν έχουν σχέση με το Πανεπιστήμιο και της δραστηριότητες του (εκπαιδευτικές ή άλλες).
  • Ο εκτυπωτής δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως φωτοαντιγραφικό μηχάνημα δηλαδή για την παραγωγή πολλαπλών αντιγράφων του ίδιου αρχείου (υπάρχει ειδικό μηχάνημα γι’ αυτό το σκοπό).
  • Κάθε χρήστης θα πρέπει να πετάει στον κάδο ανακύκλωσης τις εκτυπωμένες σελίδες που δεν χρειάζεται.
  • Για τις εκτυπώσεις ιδιαίτερα μεγάλων αρχείων προτιμούμε τις ώρες που τα εργαστήρια δεν έχουν μεγάλη κίνηση ώστε να μην δεσμεύουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα τον εκτυπωτή και στερούμε τη δυνατότητα εκτύπωσης από άλλους χρήστες.
  • Εκτυπώσεις προσωπικές (εικόνες, τραγούδια κτλ.) δεν επιτρέπονται.

7. Χρήση δικτύου

  • Η αποστολή ομαδικού e-mail προς το σύνολο των χρηστών του Πανεπιστημίου ή προς κάποιο σύνολο φοιτητών κάποιου έτους επιτρέπεται μόνο μετά από τις σχετικές οδηγίες του διαχειριστή των Εργαστηρίων. Η αποστολή ομαδικού e-mail προς το σύνολο των χρηστών κάποιου άλλου φορέα ή οργανισμού μπορεί να θεωρηθεί ενέργεια που αποσκοπεί στην δυσλειτουργία του συστήματος.
  • Δεν επιτρέπεται η οποιαδήποτε προσπάθεια για απόκτηση πρόσβασης σε υπολογιστικούς πόρους του πανεπιστημίου μας ή άλλου φορέα και οργανισμού αν δεν υπάρχει η σχετική άδεια (unauthorized access).
  • Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε προσπάθεια παρακολούθησης της κίνησης δεδομένων και των παραμέτρων του δικτύου οποιουδήποτε συστήματος (φορέα ή χρήστη) καθώς και της διερεύνησης των τρωτών σημείων οποιουδήποτε συστήματος (φορέα ή χρήστη).
  • Δεν επιτρέπεται η μετάδοση μέσω δικτύου, λογισμικού που μπορεί προξενήσει ζημιά στο σύστημα του πανεπιστημίου, άλλου φορέα, ή άλλου χρήστη.
  • Δεν επιτρέπεται η χρήση λογισμικού που αποβλέπει στη υπερφόρτωση, δυσλειτουργία ή καταστροφή άλλων συστημάτων.

8. Συμπεριφορά

Υποχρεώσεις Φοιτητών

  1. Να διατηρούν το χώρο καθαρό και να μην καταναλώνουν φαγητά ή αναψυκτικά στο χώρο του εργαστηρίου. Επίσης απαγορεύεται το κάπνισμα (υπάρχει ειδικός χώρος με σήμανση) και η ακρόαση μουσικής.
  2. Σεβασμός του χώρου, διασφάλιση και περιφρούρηση της λειτουργίας των Εργαστηρίων.
  3. Να χρησιμοποιούν τα υλικά των εργαστηρίων με μέτρο (χρόνος απασχόλησης του υπολογιστή, εκτυπώσεις).

Όσοι δεν ακολουθούν τους κανόνες των Εργαστηρίων ή τις υποδείξεις επιτηρητών ή των υπευθύνων του Υπολογιστικού Κέντρου ή αποτελούν πιθανό κίνδυνο ασφαλείας του δικτύου του τμήματος θα απομακρύνονται μόνιμα από τα Εργαστήρια και μπορεί να υπάρξουν περαιτέρω κυρώσεις ειδικά σε περίπτωση υποτροπής.

9. Κυρώσεις

  • Για την καλύτερη λειτουργία του Εργαστηρίου και για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού στο χώρο του Τμήματος είναι απαραίτητο να τηρούνται οι παραπάνω κανονισμοί. Η ανεύθυνη συμπεριφορά και μη συμμόρφωση με τους όρους λειτουργίας δίνει στον υπεύθυνο το δικαίωμα της διακοπής της πρόσβασης.
  • Σε περίπτωση που φοιτητής/τρια συλληφθεί ή αποδειχθεί ότι έχει στα χέρια του περιουσιακό στοιχείο του Πανεπιστημίου εκτός των χώρων του, θα καταγγελθεί ότι έχει διαπράξει το αδίκημα της κλοπής και θα έχει τις κυρώσεις που ο νόμος επιβάλει.
  • Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στην καλή χρήση του εξοπλισμού και των χώρων του εργαστηρίου. Οι υπεύθυνοι της λειτουργίας του έχουν δικαίωμα να αφαιρέσουν από χρήστες-φοιτητές το δικαίωμα χρήσης για κάποια χρονική περίοδο αν:

1. Κρίνουν ότι η συμπεριφορά τους είναι επιζήμια ή επικίνδυνη για τον εξοπλισμό.

2. Με την συμπεριφορά τους παρενοχλούν συναδέλφους τους που εργάζονται.

3. Καπνίζουν, τρώνε και πετάνε σκουπίδια μέσα στις αίθουσες.

4. Μετακινούν μέρη ενός Η/Υ σε άλλον Η/Υ ή εκτός εργαστηρίου.

Σε περίπτωση παραβίασης των παραπάνω κανόνων λειτουργίας ο υπεύθυνος των εργαστηρίων έχει το δικαίωμα να αφαιρεί από τους χρήστες-φοιτητές το δικαίωμα πρόσβασης (διακοπή λογαριασμού) για κάποια χρονική περίοδο.

Σε περίπτωση υποτροπής θα παραπέμπονται στην Γενική Συνέλευση του Τμήματος

10. Το Λογισμικό του Εργαστηρίου

Σε περίπτωση που χρειάζεται, για εκπαιδευτική χρήση, η εγκατάσταση επιπλέον λογισμικού αυτή γίνεται μετά από έγκριση του Υπεύθυνου του Εργαστηρίου και με τη φροντίδα του διαχειριστή.

Η υποστήριξη του λογισμικού για την διδασκαλία γίνεται με ευθύνη του μέλους ΔΕΠ ή Διδάσκοντα που έχει αναλάβει το μάθημα, στο οποίο χρησιμοποιείται το λογισμικό.

Απαγορεύεται η εγκατάσταση οποιουδήποτε πακέτου λογισμικού (έστω και δωρεάν διατιθέμενου) από οποιονδήποτε χρήστη! Τα περιεχόμενα των δίσκων του κάθε μηχανήματος, ελέγχονται συνεχώς και εφόσον βρεθούν αρχεία/προγράμματα που δημιούργησε ο χρήστης, όχι μόνο σβήνονται χωρίς προειδοποίηση, αλλά μπορεί να επιβληθούν και κυρώσεις (όπως το κλείδωμα του κωδικού) στους χρήστες! Η παράβαση ειδικά αυτού του περιορισμού μπορεί να επιφέρει μέχρι και μόνιμη απώλεια του κωδικού πρόσβασης στο εργαστήριο.

11. Υπηρεσία Υποστήριξης χρηστών

Για την αποτελεσματική υποστήριξη των χρηστών και για την βελτίωση της μεταξύ μας επικοινωνίας θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον διαχειριστή-υπεύθυνο κ. Βασίλειο Τζιμούρτο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: vtzimourtos@uth.gr όπου οι χρήστες θα απευθύνουν τα ερωτήματα και θα εκθέτουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Για προβλήματα που δεν σχετίζονται άμεσα με τα Εργαστήρια, οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Υποστήριξης Δικτύου του Π.Θ. (NOC, βλ. σχετική ιστοσελίδα: it.uth.gr)

Συγγραφέας: Vasileios Tzimourtos
Τελευταία ενημέρωση: 29-05-2018 11:46