mycloud logoask4it logobooking logo 2labapps logo 3
erasmus transpalumni logo egramdep 
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 24210 74771
  • 24210 74776
  • 28ης Οκτωβρίου 78, Βόλος, ΤΚ 38333
Κατηγορία: 2ο Εξάμηνο

Περιγραφή

Διάρκεια: 3 ώρες για 13 εβδομάδες [ECTS: 6]

Περίγραμμα του μαθήματος

Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση του φοιτητή με την οικονομική ανάλυση της: (α) Θεωρίας του Καταναλωτή και της (β) Θεωρίας του Παραγωγού

  1. 1. Θεωρίας του Καταναλωτή
    1. Χρησιμότητα και προτιμήσεις: Καμπύλες αδιαφορίας, οριακό λόγος υποκατάστασης.
    2. Συμπεριφορά καταναλωτή: Μεγιστοποίηση ικανοποίησης, εισοδηματικός περιορισμός, ισορροπία καταναλωτή, καμπύλη εισοδήματος-κατανάλωσης, καμπύλες Engel, ατομική-αγοραία ζήτηση, εισοδηματική ελαστικότητα ζήτησης, μεταβολές τιμών, ελαστικότητα ζήτησης, καμπύλη τιμών, καμπύλη ζήτησης, υποκατάσταση και συμπληρωματικότητα.
  2. 2. Θεωρία του Παραγωγού
    1. Βραχυχρόνια Περίοδος: Συνάρτηση παραγωγής με μια μεταβλητή εισροή, νόμος των φθινουσών οριακών αποδόσεων, τα τρία στάδια παραγωγής.
    2. Μακροχρόνια Περίοδος: Συνάρτηση παραγωγής με δυο μεταβλητές εισροές, καμπύλη ισοπαραγωγής, οριακός λόγος τεχνικής υποκατάστασης, καμπύλη επέκτασης και συναρτήσεις ζήτησης των εισροών, συντελεστής συνάρτησης παραγωγής και αποδόσεις κλίμακας,

 

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση:

  • Να εξάγουν τις συναρτήσεις – καμπύλες αδιαφορίας.
  • Να υπολογίζουν και να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με την ζήτηση.
  • Να υπολογίζουν εάν η επιχείρηση λειτουργεί σε θετικές η αρνητικές οικονομίες κλίμακας.
  • Να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις ποσότητες παραγωγής και να ασκούν την τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης.

 

 

Διοικητική Δομή

Τοποθεσία