mycloud logoask4it logobooking logo 2labapps logo 3
erasmus transpalumni logo egramdep 
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 24210 74771
  • 24210 74776
  • 28ης Οκτωβρίου 78, Βόλος, ΤΚ 38333

Περιγραφή

Διάρκεια: 3 ώρες για 13 εβδομάδες [ECTS: 6]

Περίγραμμα του μαθήματος

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων. Ως εκ τούτου, η κατάρτιση των φοιτητών γύρω από τη συνολική λειτουργία τους θεωρείται αναγκαία. Σκοπός του εν λόγω μαθήματος είναι η θεωρητική αλλά και εμπειρική εκπαίδευση των φοιτητών στην αναγνώριση αλλά και επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία των ΜΜΕ. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα αναλυθούν θέματα που σχετίζονται με:

  1. Τις ιδιαιτερότητες των ΜΜΕ, γενικότερα και ειδικά στην Ελλάδα.
  2. Το ρόλο των ΜΜΕ για την ελληνική οικονομία.
  3. Τη διαμόρφωση στρατηγικής από τις ΜΜΕ.
  4. Την χρηματοοικονομική διαχείριση των ΜΜΕ.
  5. Την καινοτομία στις ΜΜΕ.
  6. Τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων στις ΜΜΕ.
  7. Το Μάρκετινγκ στις ΜΜΕ.
  8. Τα επιχειρηματικά Δίκτυα ΜΜΕ.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα:

  • Έχουν επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων των ΜμΕ, ώστε να μπορούν να ενταχθούν σε αυτές με ομαλό και ουσιαστικό τρόπο.
  • Είναι σε θέση να αξιολογήσουν εάν έχουν τα χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες που απαιτούνται πριν δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση και αν όχι ποιες δεξιότητες πρέπει να αναπτύξουν.
  • Μπορούν να εντοπίσουν επιτυχημένες και αποτυχημένες περιπτώσεις ΜμΕ.

Διοικητική Δομή

Τοποθεσία