mycloud logoask4it logobooking logo 2labapps logo 3
erasmus transpalumni logo egramdep 
  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 24210 74771
  • 24210 74776
  • 28ης Οκτωβρίου 78, Βόλος, ΤΚ 38333

Περιγραφή Μαθημάτων

Όλα τα βιβλία: 466

Κόλλιας, Χ., Συρακούλης, Κ. & Χλέτσος, Μ. (2005) “Μετανάστες και ελληνική οικονομία” με τους Κ. Συρακούλη και Μ. Χλέτσο στο Χ. Κόλλιας, Χ. Ναξάκης και Μ. Χλέτσος [Επιμ. Εκδ.] Σύγχρονες Προσεγγίσεις της Ελληνικής Οικονομίας, Εκδόσεις Πατάκη.

Κυριαζής, N. (2008) “Είναι βλαπτικός ο φορολογικός ανταγωνισμός μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης;” στο Ν. Μαραβέγιας [Επιμ. Εκδ.] Η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον. Αθήνα: Εκδόσεις Θεμέλιο.

Κυριαζής, Ν. (2006) “Η τριήρης ως οπλικό σύστημα υψηλής τεχνολογίας και κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις” στο Γ. Καζάκης [Επιμ. Εκδ.] Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία. Αθήνα: Press Line.

Κυριαζής, Ν. (2011) “Η κόλα της Δημοκρατίας: Πόλεμος, θεσμοί και οικονομία στην αρχαία Ελλάδα” στο Γ.Ν. Οικονόμου [Επιμ. Εκδ.], Μελέτες για τον Κορνήλιο Καστοριάδη: Η Γένεση της Δημοκρατίας και η Σημερινή Κρίση. Αθήνα: Εκδόσεις Ευρασία.

Λογιστική

Μ. Ζουμπουλάκης (2010). Μετά την κρίση, τι διδάσκουμε; Η οπτική της Ιστορίας Οικονομικών Θεωριών

Μ. Ζουμπουλάκης και Ν. Κυριαζής (2002). Τα Οικονομικά της θαλασσοκρατίας: Θεσμοί και Οικονομική Ανάπτυξη στην Αθηναϊκή Δημοκρατία και την Ελισαβετιανή Αγγλία

Μetaxas T. (2010) Local economic development and public-private partnerships in Greece: some empirical evidence from enterprises of the city of Larissa, Thessaly region, New Medit : Mediterranean Journal of Economics, Agriculture and Environment, VIII (4)

Μetaxas T. (2010) Place marketing, place branding and foreign direct investments: define their relationship in the frame of Local Economic Development Process, Place Branding and Public Diplomacy, 6(3): 228-243.

Μetaxas T. (2011) Territorial assets and firms’ competitiveness in Southern Europe: Industrial vs commercial firms using Exploratory Factor Analysis, Regional and Sectoral Economic Studies, 11(1): 45-62.

Μάθημα 1

Μαθηματικά Ι

Μαθηματικά ΙΙ

Μακροοικονομική Ανάλυση Ι

Μακροοικονομική Ανάλυση ΙΙ

Μακροοικονομική Ανάλυση ΙΙΙ

Μάρκετινγκ

Διδάσκων Δρ. Α. Μπάρλας

Μέθοδοι Έρευνας

(Επιλογής)

Μέθοδοι Έρευνας

(Επιλογής)

Μέθοδοι Έρευνας

(Επιλογής)

Μεταξάς Θ. (2005) «Ολυμπιακοί Αγώνες ΑΘΗΝΑ 2004: Η επόμενη μέρα», άρθρο στα Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αναψυχής, Ελεύθερου Χρόνου και Αθλητικού Τουρισμού, ΤΕΦΑΑ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, σελ. 87-89.

Μεταξάς Θ., (2009) Ο Στρατηγικός σχεδιασμός ως εργαλείο του ανταγωνισμού των πόλεων: Το παράδειγμα στις Πράγας, ΓΕΩΓΡΑΦΙΕΣ, 15 (2): 111-132.

Μεταξάς, Θ. & Λαλένης, Κ. (2006) Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός σαν τύπος σχεδιασμού και σαν εργαλείο αποτελεσματικής Αστικής Διαχείρισης, ΑΕΙΧΩΡΟΣ , 5(1):4-34

Μεταξάς, Θ. & Πετράκος, Γ. (2005) «Περιφερειακή Ανταγωνιστικότητα και Ανταγωνισμός Πόλεων», στο Κοκκώσης Χ., και Ψυχάρης Γ. (επιμ), «Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Ελλάδα: Τάσεις και Προοπτικές», Ελληνικό Τμήμα στις Διεθνούς Εταιρίας Περιφερειακής Επιστήμης,

Μεταξάς, Θ. & Πετράκος, Γ. (2006) «Ανταγωνιστικότητα Πόλεων και Ανταγωνιστικότητα Επιχειρήσεων: Οι περιπτώσεις των πόλεων της Βάρνας (Βουλγαρία) και του Μπάρι (Ιταλία)» στο Φώτης Γ. και Κοκκώσης Χ. (επιμ), «Περιφερειακή Επιστήμη και Πολιτική: Ελλάδα και Β

Διοικητική Δομή

Τοποθεσία